۱۸ پاسخ

بچه های من یک ونیم کیلو دنیا اومدن. هر کس میبینه میگه چقدر ضعیفه
منم میگم ببخشید که رستم بدنیا نیاوردم

حرفای بقیه همیشه هست اهمیت نده

خب ریز باشه دیگه انتظار پهلوون بودن که از نوزاد نباید داشت😐 اتفاقا بچه ریزه زودتر هم بزرگ میشه

این ناراحتی نداره که خب ریز باشه ، بگو آره انشاالله به وقتش بزرگ میشه

اره دختر عموم بچش خییییلی ریز بود الان ماشالله قدش بلند تر از بقیه بچه ها هیکلی تر
اون یکی دختر عموم هم اینجور شد پسرش قد بلند و خوش هیکلع ماشللع

از الان نظرات شروع میشه تا صدسال دیگه
اصلا گوش نده
من بچه قبلیم ۲کیلو بود این یکی ۲۹۰۰
هردو رو هی میگفتن ریزه
انتظار۵کیلو دارند که بعدبگن وای خیلی درشته مشکلی داشتی😂😂😂😂

ازالان تاابد هربار میبیننت میخان بگن ریزه درشته کوتاهه بلنده حرف میزنه نمیزنه گاگیله می‌کنه نمیکنه و......اصلا به هیج جان نباشه مهم وزن و نمودار بهداشته اصلا اهمیت نده

بچه اول من ریزه به دنیا اومد
الانم که سه سالشه، ریزه است
سیستمش هست
بی خیال حرف بقیه

حالا سعی کن تپلش کنی

با چه وزنی بدنیا اومد؟iugr بود؟

بعضیا چقدر چرت حرف میزنن

بتبت فداسرت نوزاده دیگ جون میگیره بزرگ میشه به‌این روزا میخندی توجه نکن

نگران نباش بزرگ میشه
کلا ب حرف دیگران اصلا اهمیت نده از پا میندازنت

عزیزم اصلا حرف دیگران برات مهم نباشه دهن مردم همیشه بازه آره گلم مرتب بهش شیر بده بزرگ وتپلی میشه

اره عزیزم نگران نباش بزرگ میشه به حرف بقیه توجه نکن🩵

مگه چند کیلو بود موقع دنیا اومدنش

حرف مردم و بگیر به ی ور کونت واسه منم انقد از این حرفا زیاد بود

برا من خیلی ریز بود ۲کیلو بود

مگه چقده وزنش

سوال های مرتبط