۷ پاسخ

من ۳۳ هفتگی وزنو داپلر همون رنگی دادم باهم ۴۵۰۰ شد هزینش برا منم ۳۱ هفتگی کم بود وزنش دیگع ۳۳ هفتگی داپلر دادم

من پسرم 37 هفته و پنح روز2700بود

من بچه اولم ۳۸ هفته به دنیا اومد۲۷۵۰ بود، هیچ مشکلی هم نداشت

سونو خطام زیاد داره برای من ۳۶ هفته ۲/۷۰۰ بود ۳۸ هفته بدنیا اومد ۲/۶۰۰ خیلی کوچولوعه 😭

ببین وقتی دکترنوشته پس مهمه
چون من ازدکترم خواستم برام بنویسه سونورنگی چون خودم دوس داشتم گف الکی واس دوس داشتنت نمیتونم بنویسم بمونه واس وقتیک لازم بود بگیری واجازه نداد
شماهم حتما بگیر عکسو

مهم که هست چون ممکنه خونرسانی ضعیف شده باشه اورژانسی زایمان کنی

منم همین هفته بچه ۲۹۰۰ بود ولی دکتر گف خوبه وزنش

سوال های مرتبط