۱۰ پاسخ

اره گمه تو بغلم

بچه من 2900 بدنیا اومد چند روز بعد شد 2500 الان هم وزنش زیاد بالا نمیره شیر خوب نمیخوره ب زور میدم بهش ولی وزنش نمیره بالا خیلی غمگینم .دنیا رو سرم خراب میشه وقتی بچم شیر نمیخوره . خیلی حس بدیه

من ۲۷۰۰ب دنیا اومد ۱۵روزگیش۳۲۰۰شده بود مدام‌شیر بهش بده تا رشد کنه

پسر من ۳ کیلو بود ولی خیلی ریز بود
سایز صفر براش بزرگ بود

خواهرم بچه اش 1700بود 🥹🥹اینقدر کوشولو بووووووود🥹الان ماشاءالله 8 ماهشه 😁😍هنوزم کوشولوعه انگار 4 ماهشه

بچه من 3700 بود میترسم بغلش کنم از بس ریزه

خیلی ریزه ضعیفه

برا من ۳۴هفته۲۱۰۰بود یعنی این چهار پنج هفته۲۷۰۰یا۲۸۰۰ میشه بنظرتون

مال من 2700بود 😁😂اره عزیزم ریزه

برامنکه۲۲۰۰مث عروسک

سوال های مرتبط

مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی