اره گمه تو بغلم
بچه من 2900 بدنیا اومد چند روز بعد شد 2500 الان هم وزنش زیاد بالا نمیره شیر خوب نمیخوره ب زور میدم بهش ولی وزنش نمیره بالا خیلی غمگینم .دنیا رو سرم خراب میشه وقتی بچم شیر نمیخوره . خیلی حس بدیه
من ۲۷۰۰ب دنیا اومد ۱۵روزگیش۳۲۰۰شده بود مدامشیر بهش بده تا رشد کنه
پسر من ۳ کیلو بود ولی خیلی ریز بود
سایز صفر براش بزرگ بود
خواهرم بچه اش 1700بود 🥹🥹اینقدر کوشولو بووووووود🥹الان ماشاءالله 8 ماهشه 😁😍هنوزم کوشولوعه انگار 4 ماهشه
بچه من 3700 بود میترسم بغلش کنم از بس ریزه
خیلی ریزه ضعیفه
برا من ۳۴هفته۲۱۰۰بود یعنی این چهار پنج هفته۲۷۰۰یا۲۸۰۰ میشه بنظرتون
مال من 2700بود 😁😂اره عزیزم ریزه
برامنکه۲۲۰۰مث عروسک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.