۶ پاسخ

از یک سالگی دادم

من از نه ماهگی دادم بهش

من از ۷ ماخگیش امتحان کردن هرسری میدادم حتی به اندازه یه قلپ بچه اسهال میشد و اون ماه نمیدادم هرماه تست کردم و ابن ماه که ۱۱ ماهش بود بدنش کاملا باهاش اوکی بود و اب لوله کشی میدم

از ۶ ماهگی

منم بیشتر وقتا اب شیر میدم

من سه ماهه دارم‌میدم

سوال های مرتبط

مامان پسرم❤️ مامان پسرم❤️ ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۲ سالگی
مامان نامی مامان نامی ۱۶ ماهگی