از یک سالگی دادم
من از نه ماهگی دادم بهش
من از ۷ ماخگیش امتحان کردن هرسری میدادم حتی به اندازه یه قلپ بچه اسهال میشد و اون ماه نمیدادم هرماه تست کردم و ابن ماه که ۱۱ ماهش بود بدنش کاملا باهاش اوکی بود و اب لوله کشی میدم
از ۶ ماهگی
منم بیشتر وقتا اب شیر میدم
من سه ماهه دارممیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.