۵ پاسخ

من میخاره فقط

منم شکمم دردمیکنه دست میگیرم ولی بخیهام نمیسوزن

نه خداروشکر دردی ندارم

نگران نباس عزیزم هم سزارین هم طبیعی نیاز ب گذست زمان داره و اینکه ب بدن فرد هم ارتباط داره
بعضیا زود سرپا میشن بعضیا نه
ولی برای خاطر جمعی حتما برو پیش پزشک اگه دردت زیاده
رد بخیه طبیعیه بسوزه ولی خب درد شکم رو برو ک مطمئن بشی چیزی نیست انشاءالله

آره درد داره ولی رد بخیه هات نباید بسوزن
چک‌کن ببین قرمزی و تورم اگه داره بری دکتر اگر نه هر روز بشور خشک کن و یه دستمال پارچه ای تمیز سفید بزار رو بخیه هات که عرق میکنی خیس نشن
یمدت رعایت کنی خوب خوب شده

سوال های مرتبط