بنظرم سایز صفر رو بذار هفته اخر بارداریت که با سونو وزن جنین مشخص میشه. شاید بچت درست باشه نیاز بهش نداشته باشه. بنظرم از هر سایز ۲ دست خوب باشه. بیشترش اسرافه چون بچه خیلی زود بزرگ میشه رو دستت می مونه
روایت هست که قبل هفت ماه برای بچه تو راهی لباس نخرید
ولی تجربه ی من اینه که
پتو دورپیچ بگیر
قنداق وبند قنداق سایز بزرگ بگیر که راحت تر باشی دوتا کافیه
شیشه شیر بگیر حتی اگر قصدت شیر خودته برای دارو خوبه
پیش بند بگیر برای مواقعی که میخوای عارقش رو بگیری وقطره روزانش رو بهش بدی
جوراب بگیر دوتا
کلاه وروسری براش بگیر
اگر زمستون دنیا میاد رکابی برای زیر لباسش دوتا بگیر
زیر انداز تعویض دوتا بگیر
حوله براش بگیر
پتو ضخیم برای گهوارشم بگیر این لحافا پشم شیشن خوب نیستن
من یدست سایز صفر سفارش دادم خیلی خیلی ریز فکر میکنم اصلا استفاده نشه نمیدونم چون از سایت بود اینجوریه یا واقعا سایز صفر انقد کوچیکه باید حضوری برم ببینم اگ انقد کوچیکه دیگ نگیرم
یسری میگن دو سه دست صفر باید داشته باشیم 🤷
2دست صفر 2دست یک
اگه داری سایز یک 3دست بگیر
همشم 3تیکه بگیر بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.