مامانا تشک گارد دار استفاده میشه ؟ یا فقط قشنگه؟

تصویر
۱۸ پاسخ

من گرفتم ولی پشیمونم همه کسایی ک زایمانشون زودتر از من بود گف گرفتیم ی دوماه استفاده کردیم

سوال منم هست

من سر پسر اولم تا ۴ ماه استفاده کردم راضی بودم .یکی از دلیل هام این بود که بعد زایمان اصلا خواب یجور دیگه بهت میچسبه منم که خوابم سنگین .مطمئن بودم که اون گارد های دورش نمیزاره بیفتم رو بچه

اینا معمولا تا چندماه اول استفاده میشه شاید خیلی کاربردی نباشه

ست مسافرتی بگیر فقط

من گرفتم حالا نمیدونم

من گرفتم گذاشتم تو تخت کنار مادری دیگه تشک جدا نگرفتم

من خریدم چون تخت کنار مادر گفتن خوب نیس گفتم حداقل بذارمش روی تخت پیش خودم

نگیر عزیزم سوسیسی خوبه

من خریدم

می خوام کنار خودم بخوابونمش 🥰😍

تا موقعی که قدش نزنه بیرون از تشک خیلی استفاده میشه

من سفارش دادم تا دوسال میشه استفاده کنع بستگی به سایزش دارع

برای وقتایی خوبه که بچه رو نمیخوای بزاری رو زمین و براش رختخواب پهن کنی.مثاا تو اشپزخونه ای بچه تو هال میزاریش داخل این

من نگرفتم فکرنکنم خیلی استفاده بشه

به مدل اماده قیمت مناسب بگیر اگه استفاده نشد دلت نسوزه

من برای بچه ی اولم هست تا دو سه ماه استفاده داره چون بعد اون بچه جا نمیشه برا من خوب بود دیگه جای تشک و اینا میزاریش تو اون

گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم . بنظرم ی ست مسافرتی کافیه تشک گاردار خیلی استفاده نمیشه

این هایی که سفارشین قیمتشون خیلی بالا در میاد توی عبدل اباد مدل های خیلی زیاد و قشنگی هست با قیمت خوب

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی