سلام من همش دل‌پیچه کمردرد حالت پریودی دارم عادیه یانه

۳ پاسخ

منم ازوقتی وارد ماه هشت سدم اینطوریه

سلام عزیزم اگه همیشگیه به دکترتون بگید

منم از چی میتونه باشه.؟؟

سوال های مرتبط