خیییلیییی سخته تااینجاش ک سرویس شدم.من تنبلی تخمدان داشتم با امپول ازاد سازی ماهی ۴ ۵تا تخمک ازاد میکردم ک دوتاش گرفت.شمام میتونی بری امپول و دارو بگیری
دکتر یلدا وطن توی شیراز خیابون اردیبهشت ساختمون پرند دارو میده. یکی میشناسم رفت پیشش با دارو الان دوقلو داره ی دختر ی پسر
ممنون دوستان کسی میشناسید ک نتبیجه گرفته باشه؟
عزیزم آی یو آی و آی وی اف گزینه هایی هست ک درصدش خیلی بالاتر از روش های دیگس
آی وی اف اونم
احتمال داره هردو جنینی ک میزارن بمونه یا نه
ولی درصد بالایی با آی وی اف دوقلو دارم
روز سه پریود برو دکتر دارو میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.