خانوما بنظرتون این کلاه پسرم قدیمی شده ؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

خیلیم خوبه تو این گرونی کی به فکر قدیمی و جدیده

نه بابا خیلی هم قشنگ مگه کلاه هم قدیمی میشه 🙁

ن خیلیم عالیه👍🏻

نه خیلی قشنگه

نه عزیزم قشنگه

خشگله ک

نه والا. کجاش قدیمیه؟

من چن روز پیش گرفتم ۴۵۰ همینو بذار خیلیم خوبه تو این گرونی والا نمیشه هیچی خرید

نه وا کجاش قدیمیه اونم تو این گرونی🫡

نه خیلییم خوبهه که

نه گلم عالیه

وای نه چه باحاله

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۴ سالگی
مامان بهراد و اراد مامان بهراد و اراد ۴ سالگی