بالای 30 گفتن نرماله
هیچی فقط استراحت برای من ۳۴ بود گفت خوبه خودت باید مراعات حال بدنتو بکنی هر جا حس کردی خسته ای بخواب
خیلی پایین نیست
ولی
استراحت کن
توالت فرنگی استفاده کن
پله بالا و پایین نکن
چیز سنگین بلند نکن
زیاد خم و راست نشو
کلا فشار نیاز به خودت
من هم سرویکسم پایینه هم جفتم
نرماله فکر کنم ۳۰ ب بالا خوبه
کارای سنگین نکن
استراحت کن
مال من ۳۲ بود دکتر چیزی نگفت
مال منم ۳۴ بود نمیدونم خوبه یا بده
برا من آنتی ۴۰بود انومالی ۴۸ کار خواستی نکردم فقط هرشب شیافت و همش استراخت میکنم فقط برا آشپزی بلند میشم آشپزی میکنم بقیه کارا شوهرم انجام میده حتی حموم هم شوهرم حمومم میده ک سریع بزنم بیرون دشویی فرهنگی هم استفاده نکردم ولی شما استفاده کن ک پایین تر نیاد
خم و راست نشو
سرویس فرنگی برو
پله بالا پایین نشو
اینا توی طول سرویکس تاثیر دارن
خیلی رعایت کن
منم انومالی ۳۴ بود
بعد دو هفته شد ۳۰ همینجور داشت پایین تر میومد با اینکه استراحت مطلق بودم
دیگه دکتر کلی شیاف و آمپول برام نوشت تا اینکه یکم اومد بالا و فعلا روی ۳۱ ثابته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.