۱۲ پاسخ

چقد ناز و کیوت ن

عزیزم آموزش ندارین؟؟؟

چه خوشگل پسرونه چی میبافین😍

چه نازه عزیزم قیمتش چنده وچجوری سفارش بدم بهت

چقد قندههه
قیمت چند؟

قیمتش چنده

چ قشنگ

چه قیمت میبافی عزیزم

وااااااای خیلی قشنگه یه خسته نباشید جانانه 🥰😍😍😍😍

چنده قیمتش

نرمالو

خیلی ناز و قشنگه آفرین هنرمندی

سوال های مرتبط

مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان حسین 😻 مامان حسین 😻 ۱۰ ماهگی