۷ پاسخ

قرص های مولتی ویتامین خوردی

من ۲۶ هفته رفته بودم ۶۰۰ بود

عالی عزیزم

خیلی خوبه
رژیم چی بود بچه وزن گرفته .

خیلی خوبه چیکار کردی چی خوردیی؟

خیلی عالیه

خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان حسین 😻 مامان حسین 😻 ۱۰ ماهگی
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد