۷ پاسخ

عالیه

خیلی عالیه

خوبه عزیزم دقیقا وزنش مناسب خودشه

عالیه عزیزم

خیلی خوبه وزنش

من ۲۷هفته و دو روز سونو دادم ۱۴۲±۹۷3گرم بود با اختلاف

عزیزم ان شاءالله که خوب و عالیه....
یه سوال خود دکتر براتون سونو نوشت یا درخواست خودتون بود

سوال های مرتبط

مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد