۱۰ پاسخ

متأسفانه ریفلاکس

دختر منم همینه

رفلاکس

من وقتی سینم خیلی شیر دارهذاینطپر عصبی میشه

شاید شیرت کم یا زیاده. عاروق هم تاثیر داره.سینه هم عوض کنی تاثیر داره

رفلاکسسسسس

عاروق بگیر ببین بهتر میشه

پسر منم همینطوره🫤

شاید گرمش میشه

اروق داره
اروقش بگیر دوباره ادامه بده

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری