۷ پاسخ

من ۲ تا پسر دارم جفتشون مثل خودم گروه خونی o+
یکیشون اصلا نگرفت یکیشون گرفت شدید و تا ۴۰ روزگی همراهش بود
یا کلا نمیگیره یا اگر بگیره خیلی سخت دفع میشه

پسرم گروه خونیش مث من هس زردی داره فقط دکتر گفت چون ناسازگاری نداره زردی ک گرفته خفیف هست

اتفاقا چون oمثبت هست حتما زردی داره
من پسرم مث خودم بور تا ۴۵ روز زردی داشت

یکی از علتای زردی ناسازگاری گروه خونی، من و پسرمم هر دو اُ مثبت بودیم تا دوماهگی زردی داشت.
ان شاءالله که گل پسرت زردی نگیره.
راه جلوگیریش هم اینه زیاد گرم نگهش نداری دمای محیط براشون حدود ۲۴ درجه هست، و اینکه تند تند شیرش بدی

پسر منم o+ بود گرفت

ربطی نداره

من گروه خونیم با مامان بابام یکی بود زردی گرفتم ☹️☹️

سوال های مرتبط