۵ پاسخ

کلا تو پرودی نباید سردی خورد ترشیجات و لبنیات کم میکنه قط میکنه باعث سردی رحم میشه

وای من نمیدونستم از دیروز پریود شدم عاشق اسفناجم سه تا پیاله پر از دیروز ماست و اسفناج خوردم دیدم پریودم کم شده

منم همین جوری هستم این دفعه زیاد نیومد

کلا لبنیات نباید خورد موقع پریودی

منم همینم و تو طب سنتی میگن خوب نیس کم بشه روند عادیش نباید مختل بشه
من خابم کم بشه کم بخورم و بنوشم یا ی سری غذاهای سردی کم میکنه

سوال های مرتبط