کلا تو پرودی نباید سردی خورد ترشیجات و لبنیات کم میکنه قط میکنه باعث سردی رحم میشه
وای من نمیدونستم از دیروز پریود شدم عاشق اسفناجم سه تا پیاله پر از دیروز ماست و اسفناج خوردم دیدم پریودم کم شده
منم همین جوری هستم این دفعه زیاد نیومد
کلا لبنیات نباید خورد موقع پریودی
منم همینم و تو طب سنتی میگن خوب نیس کم بشه روند عادیش نباید مختل بشه
من خابم کم بشه کم بخورم و بنوشم یا ی سری غذاهای سردی کم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.