خانوماپوشک مای بیبی سایزتاچندکیلوخوبه؟من موندم صفربگیرم یایک

۶ پاسخ

من سه بسته سایز یک خریدم 😐
گفتم اگر لازم نشد و سایز صفر لازم شد همون لحظه سایز صفر میخرم🫠

من یه بسته صفر خریدم 22تایی.فک میکنم کافیه باشه، بعدش دیگه 1..
من خودم حس میکنم چون هوا گرمه باید یکم آزاد باشه براشون مای‌بی‌بی

یک بگیر ،صفر ماله بچه نارسه

یه بسته بیشتر نگیر

سایز صفر یه بسته کوچیک بگیر برا بیمارستان و دو روز اول خوبه
بعد از اون یک بگیر
من دختر ۳۴۰۰ بود روزای اول صفر استفاده شد

من یه بسته یک خریدم فک کنم کافیه

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ونهم بارداری