من سه بسته سایز یک خریدم 😐
گفتم اگر لازم نشد و سایز صفر لازم شد همون لحظه سایز صفر میخرم🫠
من یه بسته صفر خریدم 22تایی.فک میکنم کافیه باشه، بعدش دیگه 1..
من خودم حس میکنم چون هوا گرمه باید یکم آزاد باشه براشون مایبیبی
یک بگیر ،صفر ماله بچه نارسه
یه بسته بیشتر نگیر
سایز صفر یه بسته کوچیک بگیر برا بیمارستان و دو روز اول خوبه
بعد از اون یک بگیر
من دختر ۳۴۰۰ بود روزای اول صفر استفاده شد
من یه بسته یک خریدم فک کنم کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.