من دوتاشون رو گرفتم
هانیز بامزه تره😂
صد درصد مای بی بی
من ک راضیم😊
از لحظه ب دنیا اومدن تا الان مای بی بی استفاده کردم
نسبت ب برندای دیگم حساسیتش خیلی خیلی کمه
مولفیکسم امتحان کردم اما هم آیسا حساسیت نشون داد هم اینکه کیفیتش ب پای مای بی بی نمیرسه
حتما مای بی بی
من هانیز میگیرم موقع بچه اولم میگرفتم راضیم.بنظر من حتی از مای بیبی هم بهتره
ببین ب پای بچه باید ببینی چی میشینه من مای بی بی گرفتم برا پسر اولم حساسیت میکرد ب مولفیکس اصلا
من یه بسته مای بی بی صفر خریدم فقط
من کلا مای بی بی استفاده میکنم وخیلی ازش راضی ام الان برا این نی نی هم مای بی بی گرفتم
قطعن مای بی بی
مولفیکش
جفتشم بخر
من فعلا دوتا بسته کوچیک هانیز گرفتم ببینم اگه خوب باشه دوباره همینو میگیرم اگ هم نه ک مای بی بی
من مای بیبی بیشتر پیشنهاد میدم
چون اکثراً ازش راضی ان
ولی هانیز چیزای خوبی نشنیدم ازش
خودمم برای بچم مای بیبی استفاده میکنم
من مای بیبی گرفتم با مولفیکس
قطعا هانیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.