خانما پوشک بین هانیز و مای بیبی کدوم استفاده کنیم
کدوم بهتره؟

۹ پاسخ

من شنیدم مای بیبی حساسیت میده مولفیکس پس میده ولی هانیز عالیه

هانیز عالیه ولی الان مای بی بی گرفتم پیدا کنم حتما هانیز میگیرم

من برا بچه قبلیم همه نوع امتحان کردم واقعا هانیز بهترین بود الان میخوام برا دوقلوهامم هانیز بگیرم

من هانیز یدونه سایز ۱ گرفتم بقیه رو کانفی گرفتم

من خیلی پرسیدم و همه گفتن مای بی بی خیلی بهتر و حساسیت کمتری نشون میده

مای بیبی

من که دو بسته مای‌بی‌بی گرفتم اکثرا اینجا میگفتن که این مارک بهتره و بیشتر میسازه به بچه‌ها حالا ان‌شاءالله بدنیا بیاد ببینیم چجوریه

من مای بیبی استفاده میکنم خیلی خوبه

من مای بیبی استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی