هانیز
من مولفیکس استفاده میکنم و راضیم
مای بی بی اصلا خوب نیست نم میده جذبش خوب نیست هانیز خیلی خوبه
مای بیبی خوبه
پسر من ب مای بیبی حساسیت داشت سریع جوش میزد ، مولفیکس میگرفتم خیلی راضی بودم ، برا اینم فعلا همینو گرفتم مگر اینکه بیاد ببینم حساسیت داره
مای بیبی
من همیشه مای بیبی میگیرم. دوبار هم هانیز گرفتم خوب بوده
من هانیزدارم خیلی خوبه قیمتش هم مناسبه
من مای بیبی گرفتم.
من هانیزنداشتم ولی مای بیبی رو به مولفیکیس ترجیح میدم
من مای بیبی گرفتم اکثر اطرافیان ما مای بیبی استفاده میکنن
مای بیبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.