من همون اول یه اونت گرفتم براش تا الان سالمه نه رنگش عوض شده نه بوی بدی داره .مرتب هم میشستمش،۶ ماهه پیشم یه بزرگترشم گرفتم که تا الان اوکی بوده. فقط سرشیشه عوض میکنم
از 4ماهگیش شیشه شیر هی اور شی هنوز همونو استفاده میکنه واسش خریدم یکی دیگه اما همون قبلی خودشو میخواد فقط منم تا میتونم میشورم تمیز میکنم میجوشونم . اما چون مارک خوبیه خیلی فکرکنم مشکلی نیس
والا ۱۱ تا شیشه تاحالا گرفتم خخخ
اگ شاه پسر خراب نکنه عوض نمیکنم😂انقد با دندوناش سرشیشه رو میکشه کلا جر میخوره سوراخش
اینم بگم سرشیشه جدا نداره این مارکی که تازه خریدم هیچ جا پیدا نشد روز جمعه ای مجبوری معمولی خریدم ولی بیبی لند استفاده میکنه یبار سرشیشه رو اشنباهی خریدم مجبور شدم شیشه جدید رو استفاده کنم متاسفانه اونم جر داد یا سرشیشه رو جر میده یا درشومیشکنه😅😅
پسر من سه تا شیشه داره. یکی از بدو تولد داشت، دو تا هم بعدا به مروز خریدیم. میخواستم قبلیه رو بندازم دور، ولی سیسمونی فروشیه گفت ک اینکه میگن باید هر دو سه ماه عوض کنید بخاطر اینه ک خودشون فروش داشته باشن. گفت هر وقت سیشه یا سر سیشه خراب بشه از ظاهرش مشخص میشه
هر شیش ماه شیشه رو عوض میکنم هر سه ماه سرشیشه
هر ۶ ماه شیشه تعویض میکنم دکتر برانز میخورد الانم اونت داره
من از بدو تولد همین شیشه شیر دکتر براونز رو دارم سالمه سالم فقط سرشیشش عوض کردم سه بار
بعد هربار شیر خوردنشم مرتب با مایع استریل میشورم
والا خیلی گرون شده دکترشم مقدار شیرش کمتر گفته بدم دیگه نمخام بخرم فقط سرشیشه تعویض
والا قیمت بالاست نمیتونم عوض کنم.....
هر ۶ ماه یبار تا یک سالگیش اونت میدادم دیگه چون قیمتش فضایی شد بی بی لند طرح اونت گرفتم🍼
من دوماه هر ماه هم سری
ده ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.