خودت گفتی دادن
من زردشو میدادم خوب بود
نه من ندارم اصلا تا حالا ندیده بودم همچین چیزی
من مرکز بهداشت یهو تو عید زنگ زد 12تا یکجا داده بودن گفتن تا یکسالگی بیشتر سهمیه نداره ولی عوضیا حق بچه امو بالا کشیدن
اره من به پسرم میدادم خیلی شیرخوبیه. پرچرب تر از شیرهای دیگست
عزیزم میخوای سهمیه پسرم بدم برات قیمت دولتی
پسر برادر شوهرم از اول تا دونیم سالگی یارانه ای میداد بچم تپلوووو بود ولی فک کنم رنگش زرد بود
چقدم بد نوشته محروم ازشیر مادر
این مدل نه ولی زرد شو من میدادم قبلا چرب تره از نان بود خوشمزه بود پسرم میخورد
تروویتال هس
قوطیشمهست
من ندادم ب بچم اما خب میگن ترویتال وزن دهی نداره
برا چی میخوای از اینا بدی اشغاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.