۱۰ پاسخ

نا سه ماه قلیون مشروب ممنوعهههههههه رژیم خاصی نداره نمک کم بخور اگ بادش بمونه دیگ ورمش نمیخوابه عزیزم

غذا هم همه چی میخورم..اما خیلی نمیتونم
نه خیلی شور.نه بی نمک
قلیونو نمیکشم فعلا

ولی چیزی ک خیلی خیلی اذیتم میکنه اینه که خمیازه خیلی خیلی زیاد میکشم..نمیدونم چرا

من ۱۱ روزه

من ۵سالع عمل کردم عزیز اصلا فعلا قلیون نکش نمک نخور چیزای شور ورم رو بیشتر میکنه چسبتو درمیاری حتما با تونر تمیزش کن که چربی پوستتو نگیره تخمه اصلا فعلا نخور دیگه اینکه چسبت رو‌خوب بزن

عزیز حس بعد از بهوش اومدنتو میگی.وقتی تو ریکاوری بهوش اومدی منظورم اینه حس خفگی نداشتی چون بینی پلمپه بسته س راه تنفس؟؟؟؟

من بعد اینکه گچ و در اوردم همه چی میخوردم فقط بی نمک و ادویه و غذاهای مثل ته دیگ و بعد دوماه خوردم چون واقعا فشار میاد به بینی قلیون و سیگار بعد ۴۵ روز میشه کشید ولی در هر صورت باعث ورم میشه من بعد ۴۵ روز مشیدم دیدم ورم میکنه دیگه نکشیدم

این همه درد و هزینه کردی . راعایت کن تا نتیجه خوبی بگیری

من سه ساله عمل کردم
وای چرا رعایت نمیکنی بینیت ورمش میمونه واسه همیشه دو ماه رعایت کن تا نتیجش خوب باشه

نمک و رعایت کن
ته دیگه و غذای سفت نخور

قلیون باعث ورم میشه

سوال های مرتبط