۸ پاسخ

نه عزیزم من اینجوری نیستم ولی دخترخالم می‌گفت که اینجوریه گاهی بوی بد حس میکنه

مثلن چه بویی من هیچ بویی حس نمیکنم فقط داخلش زخمه گره های بخیه های کلی ترشحات زیاد با اسپری بینمون می‌شورم اما خب اما فس فس می‌کنه بینیم خیلی ملافه کننده س

نه خوشبختانه من از اول اینجوری نبودم
ولی تنها دغدغه من بزرگ بودن نوک‌ بینی از روبه روعه خیلی رو‌مخمع

احتمالا بینیت گوشتش از داخل جوش نخورده عفونت کرده

بله عزیزم. ببخشیدا حس بوی عفونت رو دارم
از اطرافیانمم میپرسم شما بویی استشمام میکنین...

بله.

اره تا چند ماه طول کشید برا من

اره گاهی همینجوریم

سوال های مرتبط