۲۶ پاسخ

به یک

به یک عالیه

آتا استفاده میکنم

شیرین بانو یا قدس خراسان

رب مامان پز...
و رب خودم پززرر

من معمولا خونگی ولی واقعا رب اتکا رو دستش نی خیلی خوش رنگ

اسبق بخر

رب فقط روژین عالیه

من روژین میزدم چند وقت پیش فامیلا گرفتم عجیب خوش رنگ بود

همدانیان ،اتا ،خوشاب ،فامیلا و اویلا

فقط همدانیان

من همدانیان و رژین استفاده میکنم همیشه

طبیعت
چن ساله استفاده میکنم راضیم

فامیلا راضیم ازش
دیروزم خریدم95

بیشتر طبیعت
سحرم خوبه

رژین عالیه بعد هم فامیلا

روژین
همدانیان هم شنیدم خوبه

من همیشه فامیلا میزنم،راضیم

چین چین افتقاحه
سحر و خوشبخت خیلی خوشرنگن

من رب خونگی استفاده میکنم

تا ابد رژین

رب خونگی میزنم

اسپادانا

خُرم استفاده میکنم

من اویلا استفاده میکنم خیلی عالیه همدانیان هم خوبه ک من پیدا نکردم این ماه

من رب خونگی میزنم

سوال های مرتبط