بله راضیم، مگه ایفون ناراضی هم داره؟ من مشکلی با برنامه ها ندارم. همین یک کوشی رو دارم همه کارام رو میتونم انجام بدن، برنامه ها هم که همه چی الان رو ایفون دارم. برنامه های بانکها و پیام رسان های داخلی هم اوکین
بجاش s26 یا s25 اولترا بخر
من راضی ام الان ۷/۸ساله دارم
آیفون فقط به درد عکس میخوره اقواممون هرکی داره یه گوشی سامسونگ هم داره اصلا نمیصرفه 300 میلیون هزینه کنی فقط برای یه گوشی
من راضیم از نظر دوربین ولی برنامه نه
بلههه
اره راضیم ولی باید درکنارش گوشی اندروید داشته باشی
نه((((
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.