۸ پاسخ

بله راضیم، مگه ایفون ناراضی هم داره؟ من مشکلی با برنامه ها ندارم. همین یک کوشی رو دارم همه کارام رو میتونم انجام بدن، برنامه ها هم که همه چی الان رو ایفون دارم. برنامه های بانکها و پیام رسان های داخلی هم اوکین

بجاش s26 یا s25 اولترا بخر

من راضی ام الان ۷/۸ساله دارم

آیفون فقط به درد عکس میخوره اقواممون هرکی داره یه گوشی سامسونگ هم داره اصلا نمیصرفه 300 میلیون هزینه کنی فقط برای یه گوشی

من راضیم از نظر دوربین ولی برنامه نه

بلههه

اره راضیم ولی باید درکنارش گوشی اندروید داشته باشی

نه((((

سوال های مرتبط

مامان پسرگلم مامان پسرگلم ۲ سالگی
شیرینی بیارین پخش کنین آشتی کونونه😂😂فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
مامان پسرگلم مامان پسرگلم ۲ سالگی