عزیزم یه تست بزن . تو گهواره مامان لنا هم فک میکرد بخاطر شیر دادن پریود نمیشه دخترش ۸ ماهشه دوسه روزه تست و ازمایش داده الان ۷ ماهه بارداره از نظر روحی روانی خیلی بهم ریخته ست . حالا خدانکنه باشی ولی یه تست بزن .ایشون حرکت بچه رو فک میکرده خانوم ها گفته بودن بعد زایمان سزارین شکم و رحم جمع میشن فک کرده بود اونه نگو بچه حرکت میکرده
شایدقراره پریودشی این حس وداری من همیشه دوروزقبل پریودی علایمهاوحسش ودارم بعدپریودمیشم
اگر شیر خودتو میدی طبیعی پریود نشدن محض احتیاط بی بی بزن
شیرخودتو میدی یاشیرخشک بازم تست بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.