خانما توهفته من کمردرد داشتین ؟

۵ پاسخ

سلام خوبی یه سوال یه جا نوشتی همسرت دلپیچه و‌اسهال داره بعد غذاها عزیزم ازمایش سلیاک داده شوهرت؟؟چون میگی بعد نون اینجوری میشه
بعد یه سوال دارم چجوری علاعمش بهتر میشه مگه میشه ادم نون نخوره

منکه چند ماه از درد کمر اذیتم

من همیشه کمر درد دارم

اره خیلی

اره من خیلی داشتم‌تازه حالا بهتر شدم
البته من فعالیت هم زیاد داشتم شاید بخاطر اون بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥️♥️♥️♥️setare مامان ♥️♥️♥️♥️setare ۶ ماهگی
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی