۶ پاسخ

منم امروز 15 روز تاخیر دردای پریودی روز نهم دهم بیبی منفی شد سینه هامم بشدت درد می‌کنه میترسم برم آزمایش
😢

آخ امان از این بی بی منفی منم زدم

تجربه من این بود اول بارداری سینه درد نداشتم
سینه هام مور مور میشد از تو
گز گز میشد ول میکرد
درد شدید سینه بعد از پونزده بیست روز از تاخیر شروع میشه و بعد ی مدت اوج میگیره

بیخیال باش

به بی‌بی چک اعتمادی نکن برو آزمایش بده

اخ خیلی بده من بعد هشت روز با کلی علایم پریود شدم

سوال های مرتبط

مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
مامان علیسان🏅 مامان علیسان🏅 قصد بارداری