دختر من هر وقت لبنیات میخورم میشه برای حساسیته
منم پرسیدم یکی گف بچمو بردم دکتر گف خودتم همیتجوری و 500 ویزیت گرفت😂
منم یسری پرسیدم از دکترش گف الرژی
چون سابقه کمخونی نداره تو آزمایش 1 سالگی اوکی بود
شمام کم خونی نداره اوکیه
از الرژی هم میشه پسرمن اینجوری بود الرژی داشت بزرک شد خوب شدالان ده سالشه
مال من هر وقت قرمز شد خوابش میومد
نمیدونم درسته یا نه فامیلمون میگفت دخترم تا زیر چشماش یا تو چمش قرمز میشم میفهمم عفونت گرفته انتی بیوتیک شروع میکنم خوب میشه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.