من عصر زدم مثبت شد ...صبح هم مثبت شد ولی پر رنگ تر
با اولین ادرار صبح بهتره
من شب زدم مثبت شد
اگر از موعدت نگذشته صبح بزن من دیروز صبح با اولین ادرار زدم مثبت شد شب زدم منفی دوباره امروز صبح دوتا زدم هر دو مثبت چون هنوز دو یا سه روز مونده به موعدم
اگه واقعا باردار بشی فرقی نمیکنه صبح بزنی یا شب بلاخره مثبت نشون میده عزیزم دیگه اینکه میگن حتما باید صبح بزنی همش الکیه
نه قیرقانیه باید صب بزنی حتما
هروقت بزنی میشه ولی اول صبح بهتره
صبح بزن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.