عادیه عزیزم دخترمنم پی پی بو داره توقع داری بو گلاب بده😂
بخاطر شیرخشک هستش چون داخلش آهن داره
دختر منم همینه
سبز لجنی اگه تازه شده پهلوهاش سرنا خورده اگر شیر خشک میدی و سبز طبیعیه. اگر تازه غذا دادی بهش مال اونم هست. یا مکما دارویی و...
سبز ک میگن یا دندون یا پهلوش چاییده
بوس مدفوغ دختر منم خیلی تند و بده.
آهن میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.