۶ پاسخ

عادیه عزیزم دخترمنم پی پی بو داره توقع داری بو گلاب بده😂

بخاطر شیرخشک هستش چون داخلش آهن داره

دختر منم همینه

سبز لجنی اگه تازه شده پهلوهاش سرنا خورده اگر شیر خشک میدی و سبز طبیعیه. اگر تازه غذا دادی بهش مال اونم هست. یا مکما دارویی و...

سبز ک میگن یا دندون یا پهلوش چاییده
بوس مدفوغ دختر منم خیلی تند و بده.

آهن میدی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی