آدم از بالا رفتن سنش ناراحت نمیشه از بیهوده گذشتن عمرشه که غصه اش میگیره
منم همینطورم هر سال که روز تولدم میشه افسرده میشم
منم فردا تولودمه و نزذیک پریودمم هست اصلا سگم🙁
من ۳ /۳میشم ۲۷ سال خیلی ام خوشحال و خندانم
خردادیا واقعا مودین
داداش منم خردادی دهن ما رو سرویس کرده یهو ناراحت یهو خوشحال یهو عصبی
ما رو هم روانی کرده روزای تولدشم همیشه ناراحته
منم ۲۳ ام تولدمه 💔
کاش منم ۲۰ سالم میشد 😩
منم ۸ خرداد میشم ۲۳
منم ۶خرداد میشه ۲۷ سالم💥💣
من سه خرداد میشم ۲۹.
منم مثل شما از بیست سالگی به بعد حس بدی داشتم حس میکردم دیگه خیلی بزرگ و پیر شدم😂😂😂الان دوست ندارم کسی سنمو بپرسه
ما مودیممممم چرا ماهای دیگه مثل ما نیستن
درستههه چون ما مودیم
من ۴ خرداد میشم ۲۸ ساله... حقیقتا منم تا پارسال یه دلهره خاصی داشتم وقتی نزدیک تولدم میشدم نه برا اینکه سنم میره بالا
ولی نمیدونم دلیلش چی بود ... الان ولی اینقدر درگیر شدم .. میخوام یه کیک درست کنم یه کادو کوچیکم برا خودم بگیرم ...
دهنت سرویس دقیااا عین منی
من ۴ خرداد میشه ۲۴ سالم سگم سگگگگ
عصبیم ناراحتم و انگار ۲۴ سال الکی و بیهوده گذشته من الکی سنم رفت بالا نمیخوامممممم بره بسههه😭😭😭🤬🤬
من ک دی ۳۸سالم شد پس باید حناق بگیرم😂🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.