چیکار کنم رحمم تیر میکشه ول میکنه دیونم کرده🥺😓

۴ پاسخ

منم از دیروز سمت راست نزدیک واژنم هز چند دقیقه 1بار تیر میکشه

توهفته شما طبیعیه

رحمت دوشاخ بود شما؟
نرماله

والا من هفتمم پایینه اینجوریم هم دکتر هم گهواره هم هوش مصنوعی همه میگن رحم داره بزرگ میشه و بچه رشد میکنه طبیعیه یعنی جز تحمل کاری نیست بکنی🤷‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری