از هفته ۱۸ انقباضات رحم شروع میشه ولی گاهی میشه مثلا دو روز یک بار ک رحم اعلام آمادگی میکنه برای زایمان ولی اگر ممتد باشه و هر ساعت ۴بار تکرار بشه دچار زایمان زود رس میشی و زود باید بری دکتر من سر بچه اولم اینجور بودم فکر میکردم طبیعیه رفتم دکتر بلاها نبود سرم اومد چند دکتر عوض کردم ده بار بستری شدم یکی میگف عفونته یکی میگف طبیعیه آخرش رفتم بیمارستان بستریم کردن میخاستن اعزامم کنن اردبیل ک بچم ب دنیا بیاد دکتر گف به دنیا بیادم میمیره هفته ۲۵ هستی خلاصه ی دکتر دیگه شیفته شد اومد شرایطمو دید شد فرشته نجاتم ولی بیشتر از هفته ۳۴ نشد نگه دارم بچرو چون دهانه رحمم باز شد و امکان سرکلاج نبود ولی چون تحت نظر بودم بچم سالم ب دنیا اومد الانم کلاس اوله ولی چون زود ب دنیا اومد هم نتونست شیر بخوره هم تا ۲ هر هفته بخاطر زردی بستری شد بعدشم هزار جور مریضی دیگه الانم باردارم اینم دقیقا از هفته ۱۸ انقباضاتم غیر عادی شده و شرایطم مث بچه اولمه وتحت نظرم برام دعا کنین ببخشید طولانی شد
منم واژنم درد میگرفت هی ول میکرد چندروز دکتر رفتم گفت طبیعیه
من اینجوری شدم دکتر گفت کشک ادرار بده احتمالا عفونت داری
تتا حدودی طبیعیه اگه غیر قابل تحمل بود ممکنه عفونت باشه
منم ۴ روز اینجوری ام
از پریشب مدام اینطور هستی؟اگر هستی باید بری دکتر عزیزم
وای منم اینطوریم،از استرس دست و پام داره میلرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.