مال منم دوسه روزه هی تیر میکشه ول میکنه اما سفت و اینا فک نکنم
اونوقت سمت راستمه
سمت چپ بچمه اون سمت هی انگار میگیره ول میکنه یا روی خط بالای بیکینی مامانم میگه داره رشد میکنه
تو انومالی سرویکسمم خوب بود ینی جای نگرانی نیست
طبیعیه ولی به شرطی که تو یه زمان خاص نیاد مثلا هر ۱ ساعت یا هر ۱۰ دقیقه و شکمت سفت بشه اونوقت باید بری دکتر عزیزم
فک میکنم طبیعیه چون منم هم هفته توام و دقیقا این جوری میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.