پهلوی راستم تیر می‌کشه یهو ول می‌کنه عادیه تو هفته های من ؟

۲ پاسخ

منم دیشب تا الان اینجوریم خفیفه میگیره ول میکنه

منم یکی دوبار اینجوری شدم
اگه طولانی نباشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری