۲ پاسخ

طبیعیه منم اینجوری میشم از دکتر پرسیدم گفت رحم داره بزرگ میشه رباط های رحم دارن بزرگ میشن بخاطر اونه تیر میکشه

منم از دیشب دارم از پهلو درد میمیرم درد می‌کنه تیر می‌کشه
یوقتایی هم تو باسنم و واژنم سیخ میزنه نمی‌دونم چمه حالت تهوع هم ول کنم نیست

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری