ماله من گهگاهی درد دارم
منم همون درد رو دارم دقیقا میگن طبیعیه
عزیزم طبیعی اونجا که علامت زدی دقیقا تخمدان هات
طبیعیه نگران نباش باید یچیزی باشه معلوم باشه بارداری دیگه
الان من درد کمر و تهوع ندارم خیلی میترسم😒
طبیعیه
بمن گفتن بچه داره توی رحم جابازمیکنه درد زیرشکم عادی وطبیعیه
طبیعیه بچه داره رشد میکنه و رحم هی بزرگ میشه برای جا باز کردن تمام عضلات شکمل رو داره میکشه و حتی تار های عضله ای و بافت عضله ای رو پاره میکنه که به مرور ترمیم میشه و کاملا طبیعیه اگر درد خیلی شدید و دائمی بود یا فقط همون نقطه نبود اون زمان باید نگران باشی که اونم اگر زود بری دکتر خدا رو شکر اتفاق بدی نمیوفته برات و زود و راحت قابل رفع خیلی نگران نباش
اگر دکترت تو سنو اول میدی خارج رحمیه که درجا دستور انداختن بچه رو میداد و تموم
الکی نگران نکن خودت رو به بچه استرس وارد نکن
برای من هنوزم درد میگیره
طبیعیه گلم
نه عزیزم بیشتر این دردها طبیعیه اگه خیلی شدید بود یا ادامه دار بود و طولانی واسه این که استرس نداشته باشی برو پزشک خودت ویزیت بشی ولی ربطی به بارداری خارج از رحم نداره
طبیعیه چون جنین داره شکل میگیره رحم به اتفاقایی توش میوفته بند ناف تشکیل میشه .من خودم هفتهای اول یک دو سه نافم انگارازتو کشیده میشد
اون طبیعیه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.