من ۳ روزه شروع شده
معمولا ۶ ماهگی بیشتر شایعه هست
والا من از همون اول داشتم تا همین الان
برا من از دوماهگی تا روز اخر زایمان ادامه داشت
من اوایل بارداری داشتم دکتر بهم دارو داد خوردم خداروشکر بهترشدم
برا من شروع شده😭
من که خداروشکر تا الان ندارم
من سر بارداری اولم از اول داشتم تا آخر اما این یکی هنوز سراغم نیومده
از اول داشتم عزیزم بعضی موقعا لقمه نون وپنیر وخیار میخورم بهترمیشم
من از همون اولش داشتم و هنوزم دارم. الان تازه خیلی شدید تر شده واقعا دیگه تحملشو ندارم🫠
بچه ی قبلیم همینجوری معدم خیلی از پنج ماهگی میسوخت بعد گفتم اگه کچل نداشته باشه دیگه خودمو میکشم😂 😂 بعد وقتی به دنیا اومد اینقد موهاش بلند بود که نگو الان یه سالشه هرمدل که بخوای موهاش بسته میشه😍
از روزی که به معدت فشار بیاد
منم شروع شده از الان
بستگی داره مثلا من از اول بارداری دارم
ببشتر اواخر بارداری خودش رو نشون میده
بخاطر رشد موی جنین
من که از اول داشتم
هست باهام
منم از اول بارداری دارم احتمالا تا آخر هم هست باختم
مال من از الان شروع شده ۳ روزی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.