۹ پاسخ

اونت عالیه تا خودش نخوره نمیره تو دهنش

تو گلو پریدن فکر کنم ربطی به شیشه شیر نداره

برای منم سوراخ سرشیشه بزرگ بود
شوهرمو فرستادم ازداروخانه یه سرشیشه دیگه خرید بهتر شد

دختر منم چند نمونه شیشه شیر براش عوض کردم از دکتر برون، اونت ولی بازم
تو گلوش می‌پرید همش .دکتر که بردم متاسفانه گفت بخاطر رفلاکس ش هست

حتما سوراخ سر شیشه گشاده وگرنه شیشه ها یکیه سر شیشه فرق داره

اونی که میگی دکتر براون هست من گرفتم خیلی راضیم

اونا دکتر برون
من اونت میدم
دکتر برون هم خریدم اما نخورد دخترم

اونت بگیر قشنگم

من دکتر براونز گرفتم..انتی کولیک

سوال های مرتبط

مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی