شما تو شیردهی هندونه میخورید

۱۳ پاسخ

آره زیاد میخوردم و میخورم

بله من میخورم

چرا ن بخور نوش جونت

آره عزیزم

من میخورم

بله من میخورم

من همه چی میخورم جز پیاز و سیر خام

میخورم اره

تازگیا میخورم
چون دخترم رفلاکس داره بیشترش میکرد

مگه ضرر داره؟!😐

اره میخورم

منم میخورم

من میخوردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی