۲ پاسخ

دکتر قاسم زاده خیلی دکتر خوبیه

من تا حالا نرفتم پیششون اما تعریف ایشون و دکتر نقیب زاده رو خیلی شنیدم
دکتر نقیب زاده هم رفتم پیششون عالی بودند

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی