مامانا شما هنوز مولتی ویتامین میخورید؟

۴ پاسخ

بله من ،یک روز درمیون یا دو روز درمیون میخورم .
تا پایان دو ماه هر شب قرص آهن ... الان فقط روزایی که پریود میشم میخورم

بله من دکتر برام نوشت چون ضعیف شده بودم

نه دیگه

نه نمیخورم‌ خیلی وقته

سوال های مرتبط