حتما بخور خیلیییی مفیده فقط قزل و مخصوصا سالمون عااااالیه
ماهی آزاد نخور
وای بوش بخوره بهم حالم بد میشه🫢
اده من میخورم هفته های اول درماه یگ یا دولار اونم فقط یه تیکه
بندر بودم اره اومدم شهرستان نه دیگه نمیخورم سر دختر اولم خیلی خوردم دومی نه جنگ شد اومدیم شهرستان فقط هوور و شیر نخور که جیوش بالاس
من که از اولش میخورم برامم فرقی نداشت چه ماهی باشه بخور نوش جان
دکترم ب من گفت ماهی های جنوب و آب های آزاد و نخور ماهی پرورشی بگیر بخور
من هفته ای یکبار و سعی میکنم بخورم اونم فقط سالمون
به شدت😍😍😎
من دکتر گفت ماهی قزل آلا و سالمون فقط بخورم ماهی جیوه دار و میگو و... نخور البته از دکترت هم برا اطمینان بپرس
من اینقد دلم میخواد که نگو
ولی اینقد گفتن جیوه داره و چه و چه میترسم بخورم
من دکترم قبلا گفت بخور حتما امگا3داره
اما از دکترت بپرس
من میخوردم
ماهی خوبه ولی تن ماهی بده
منم میخورم زده هفته ای سه بار تیکه های کوچیک میزارم میخورم
من فقط قزل میخورم
اره من سنگسر میخورم تو چی ؟ چ ماهی دیگ خوشمزس؟
اره ولی ماهی های بدون جیوه
تو گوگل سرچ کن ببین چه ماهی هایی جیوه نداره مثل قزل و سالمون و کیلکا
ولی ماهی های جنوب نمیشناسم
دلم خواست که😍🥺
قزل میشه خورد ک تو بارداری و سالمون
من که حداقل هفته ای یکی دو بار میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.