میان وعده فرفری خونه🥰

تصویر
۱۱ پاسخ

چیکار دارین ک به بچشون اسمارتیز میدن یا نه چقد میدن اووووف یک کلمه بنویسین نوش جان حتمااااا باید یک نطقی بکنین!!! دایه عزیزتر از مادر نشین

اسمارتیز دادنی حداقل چندتا دونه بده بخوره ن این حجم🫠

نوش جونش عزیزم

اسمارتیز خیییلی صرر داره.همش رنگ مصنوعیه.پس فردا بزرگ میشن خدای نکرده کم خونی می‌گیره

نوشجونش😍
پسر من اصلا میوه های تابستونی دوس نداره‌ تو میوه ها فقط موز پرتقال نارنگی انار توت فرنگی میخوره‌ . اما عاشق اسمارتیزهههه. گاهی هر روز میخوره نخوره گریه میکنه نمیدونم چطور ترکش بدم

نوش جونش

نوش جان .خداروشکر که میخوره

نوش جانش پسرم زیر یکسال عاشق زردآلو بود پارسال نخورد امسال هم لیس میزد میزاشت زیر پاش

اینا اسمارتیزع

عزیزم همه این مقدار باید بخورن بچه ها برای میان وعده؟
بچم وزن گیری نداره، میگم شاید بهش کم غذا میدم

نوش جونش❤️

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان یزدان جانم 🤎🧸 مامان یزدان جانم 🤎🧸 ۲ سالگی
مامان 🌞💫⭐ مامان 🌞💫⭐ ۳ سالگی
مامان روزبه و حسین مامان روزبه و حسین ۳ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۲ سالگی
مامان نورا🌸 مامان نورا🌸 ۲ سالگی