۹ پاسخ

من هنوز راه میرم تند میرم یا همون راست میشم از داخل دردم میاد
روز ۷,۸ عطسه کردم از داخل انگار داره شد بخیه ب قدری دردم اومد تا ۲۰ روز عطسه نمی‌کردم سرفه نمی‌کردم راحت نمی‌تونستم بخوابم
کم کم خوب میشی

بخیه کشیدی چندروز بعدخوب میشی

تا ده روزه خوب میشی

اووف اره مخصوصا من دوره نافم آنچنان درد میکرد

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

اره بابا
من هنوز درد دارم تو شکمم
عطسه و سرفه سخته تا یه هفته ۱۰ روز
هرچقدر بیشتر سرویس بری دردت کمتر میشه

عزیزم خوب میشی تا۱۰روز اینجوری

من هنوزم نمیتونم عطسه کنم 🥲🥲🥲

آره دیگه
۷ لایه پوسته
هر ۷ لایه بخیه میخوره

سوال های مرتبط