دکتر پسر من تاکید کرد شیر حتما کم چرب و پاستوریزه باشه
چون دلیل اصلی مصزف شیر اینه که کلسیم وارد بدن بشه
و چربی بالا مانع جذب کلسیم میشه
كم چرب احتمالا يبوست بياره
پرچرب بهتره
پر چرب بدی بهتره مواد مغذی بیشتری داره
من همیشه پر چرب میدم
بعد دوسال دیگه مهم نیست اما همون کم چرب براشون کافیه
من هردو رو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.