۲ پاسخ

منم خونریزی داشتم شدید ولی بعد 10روز کلا قطع شد الان سی روزه که زایمان کردم هیچی خونریزی ندارم دو سه روزه لکه ببینیم هم قطع شده

ن بد نیس و دفعه بعدی ک پریود بشی در خون غرق میشی منم خونریزی خیلی کم داشتم بعدش پریود شدم خیلی شدید

سوال های مرتبط